`´ Underbar Helg `´

Helgen som var har varit underbar med vädret, nästan lite för varmt.
Men klagar inte, hellre det än för kallt.

Älskling & jag var i Torpshammar & i skuggan var det 38grader.
Vi hade varmare där än Barcelona ex. njuut!
I Fredags var jag till Manuela & klippte mig & färga håret.
Har bara bild på färgen som ja la in nedan, men ska ta mig tid & fica håret & ta kort
på det i veckan.
På Lördagen var vi till Östins Järn & köpte lite småsaker
inför fiske & var till Bolaget i Ånge.
Sen kom Björn förbi & vi 3 + lillasyster Melissa for till Viskan & njöt av värmen & fiska lite.
Laika & Miki var med & njöt av ett dopp i Ljungan.
Melissa fick upp gädda & jag 2 abborrar, sen fick vi ge upp ganska fort då
Robban vart tvärdålig, huvudvärk & illamående.
Så åkte hem & han la sig & sov en stund tills de vart grillat.
Då kom även syster Ylva förbi m.fam & vi körde lite kubb där mot kvällen.
Sen vart de rätt tidig kväll för mig & Björn & Robban satt & nörde en stund,
för "ovanlighetens" skull! :D Hahaha.

I Söndags for mamma, pappa, jag, Robban & Laika mitt över dan mot stan.
Men på vägen stannade vi i Matfors för att hälsa på mormor! :)
Morfar var också där, så vi satt ute & umgicks & njöt av vädret.
När vi börja rulla igen stanna vi till på en mack där vi också mötte upp Anita.
Sen tog vi oss hem & mamma & pappa åkte så fort dom droppat av mig & gullet.
De vart bara lungt den kvällen & ja la mig tidigt då ja skulle upp & jobba.
Så jobbade igår & resten av veckan = jobb, jobb, jobb. Slita för pengar!
Men ärligt, mycket roligare än att sitta hemma!

Idag har jag stängning, så jobbar 9-17.30.
Så ska strax gå då det tar 15-20min dit!

Ajuste, har införskaffat en kalender nu också som man kan kludda i,
så nu känner man sig important! ;) Haha.
När ja kommer hem ska ja slänga in en tvätt-städa.
Sen pilla klart de pyttelilla i kodning som är kvar på ena bloggdesignen som ja
bestämt ska vara klar på Onsdag.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback