`´ Hello Göllungar `´

Har inte bloggat på ett tag nu, ja vet..
Men har vare upptagen då jag jobbat hela veckan,
märk ordet jobba nu noga, jag skriver inte praktik!
Nej nej. fått tagit ledigt från praktiken på Kronans Förskola
då jag fick samtal förra veckan & dom ville ha mig på Avenyn här i Sundsvall.
För er som inte vetvad det är så är det en resturang/pub som jag serverat på
& grejjat & det har vare supekul!
Fått hålla på med det man vill & med härligt folk pån ett fint place & få lön,
kan det bli mer toppen?
Absolut inte, så nu hoppas jag på att jag får extrajobba där ännu mer,
trivdes jättebra!
Men det skulle vara lungt nu i 2 veckor.
Helg nu iallafall, så nu väntar jag på Björn ska komma, ska alldeles strax gå & möta honom
på stationen.
Sen ska ja städa/tvätta/diska & duscha inför morgondagen då det kommer härliga 
människor & super med mej & har kul & sen drar vi vidare på Laserhallen
där jag kommer slakta alla ;)
Sen får vi se vad som händer efter..

På Söndag ska jag iväg med älskling & kolla på stand up show - David Batra!
Så de blir helköng, fullspäckad helg!

Ajuste, har vare duktig & haft stegräknaren på mej nu i några dagar, ska börja använda den
& ha ett mål på minst 14.ooo steg/dagen.

Tisdag: 26 713 steg
Onsdag: 25 439 steg
Torsdag: 18445 steg

Inte illa? Tycker iallafall inte ja! :D
Här ska man gå ner i vikt igen, som ja laggt på vinterhull..
Oj, missade björns samtal så nu är han här, hahaha..
Ska va social nu & gå ut me vovven, vart en snabb bloggning...

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback