`´ Värdelös Bloggare `´

Har vare riktigt värdelös bloggare på senast,
antingen inte bloggat alls eller bloggat om världens mest ointressanta saker..
Delvis för att mina vardagar ser tråkiga ut & finns inte så mycket & blogga om &
sen när ja inte bloggar alls är jag för trätt..

Upp tidigt - Praktik - Göra mat & annat nyttigt som städa - Sova!
Och praktiken är alltid den samma, så finns inte så mycket jag kan berätta om den.
Alla vet ju hur en förskola funkar!

Blev bjuden på middag på Fredag iallafall hon grannen, så vi har tänkt
& gå ner dit älskling & jag.. 
Ska skicka sms sen & säga att vi kommer förbi!
De ska bli rikigt skojj!

Sen har vi inte planerat så mycket mer ännu, kan inte planera så lång i förväg 
som dom flesta vet om mej ;) , Tar dagarna som dom går oftast!
Mars nu också, MIN månad.. Åhh, så jag längtar till Laserhallen.
Ska ringa & boka den imorgon, ska bara dubbelchecka med vissa..
Men annars är vi omkring 14st nu! <3

Men nu ska ja äta lite & läsa lite bloggar, sen blir det mysa ner mig i sängen
med Laika <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Roligt att du tycker det :P

2011-03-03 @ 17:46:00
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback