`´ Birsta City `´

Idag tog jag en härlig sovmorgon till 11.oo - hoppa i duschen - åt frukost
med Björn & gick sedan ut med Laika på en promenad till Parken där vi lekte
lite & hon lekte i Bäcken.
Efter bestämde vi oss för att åka ut till Birsta en sväng.
Var & kollade vad en nosgrimma till Laika kostade, så ska köpe en sån så
fort jag har lön & hoppas på att det funkar bättre än antidragselen jag har.
Efter det gick vi in till Media Market där jag hittade 3 saker jag ska köpa när jag
har lön.
En mobil, blir nog Sony Ericsson Experia Arc eller en HTC.
Blev kär i båda telefonerna, sedan en systemkamera & en laptop,
ev. en stationär.. Hitta en asschysst liten sak. :D
Vi vandrade sedan till Birsta City & där inne på Carlings köpte ja mig ett
par skitsnygga jeans.
Ska ta bild på dom sedan, sedan gick vi på donken & åt.
Köpte ett tillfälligt koppel till Laika eftersom hennes gått sönder & åkte sedan hem.
Så kom nyligen hem & nu ska snart Björn gå ner till tåget & älskling & jag ska ta en
promenad med Laika till Skönsmon.
Ska kolla hur länge det tar & gå dit ja ska hålla till & jobba nu,
så jag vet vilken tid jag ska kliva upp i morgon. :)
xoxo
Idag tog jag en härlig sovmorgon till 11.oo - hoppa i duschen - åt frukost
med Björn & gick sedan ut med Laika på en promenad till Parken där vi lekte
lite & hon lekte i Bäcken.
Efter bestämde vi oss för att åka ut till Birsta en sväng.
Var & kollade vad en nosgrimma till Laika kostade, så ska köpe en sån så
fort jag har lön & hoppas på att det funkar bättre än antidragselen jag har.
Efter det gick vi in till Media Market där jag hittade 3 saker jag ska köpa när jag
har lön.
En mobil, blir nog Sony Ericsson Experia Arc eller en HTC.
Blev kär i båda telefonerna, sedan en systemkamera & en laptop,
ev. en stationär.. Hitta en asschysst liten sak. :D

Vi vandrade sedan till Birsta City & där inne på Carlings köpte ja mig ett
par skitsnygga jeans.
Ska ta bild på dom sedan, sedan gick vi på donken & åt.
Köpte ett tillfälligt koppel till Laika eftersom hennes gått sönder & åkte sedan hem.
Så kom nyligen hem & nu ska snart Björn gå ner till tåget & älskling & jag ska ta en
promenad med Laika till Skönsmon.
Ska kolla hur länge det tar & gå dit ja ska hålla till & jobba nu,
så jag vet vilken tid jag ska kliva upp i morgon. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback