`´ Fotboll `´




Ella & Anton kom igår, dom spelade lite dator & kollade på film med oss tills
strax innan ett inatt då vi alla gick & la oss.
Klev sedan upp vid halv 9 i morse & alla utom sömntutan Robban gick till parken med
Laika & Aslan där dom fick leka & bada lite.
Vädret var underbart redan då i morse med 18 grader & nu är det ännu varmare,
HÄÄRLIGT!

För en stund sen var vi till Höglunda & spelade lite fotboll när Robban vaknade till liv.
Hahaha, jag är helt sämst på det... Hahaha!
Men vi var väll där omkring en timme då Sonubai ringde & sa dom var hemma, så
gick hemmåt då & Ella & Anton gick hem.
Sen har bubben & jag tage de lungt nu en liten stund & chillat, nödrat liten stund & nu snart
ska vi ut igen.
Markus & Simon kommer & hämtar oss & vi ska iväg & spela lite minigolf.
De ska bli skojj, eller ja... Iallafall för dom som kommer få sig ett gott skratt på hur sämst jag är.
Hahaha.. 

Helgen är snart slut, suck :/ Dom går alldeles för fort.
Sen är det ny vecka med jobb.
Men nästa helg ska vi nog ut på landet till mamma & pappa,
ska flörta med Manuela så hon färgar min hemska utväxkt & toppar mitt hår.
Sen på Lördag om det är fint väder tänkte jag att vi ska ut & fiska med familjen min.
De skulle vara så skojj! De va så längesen, snart ett år sen.
Det vart ju inge fiske i vintras.

Vi kanske ska på bio ikväll också eftersom de inte vart i Fredags, får se hur trött vi är.
De var ju så fullt så alla dom bra platserna var tagna.

Jo, Petra bummsan ringde för en liten stund sen också. Vi satt & fundera på om vi ska på
Ljungarocken i år, där Dead By April ska lire & Takida + 2 band till som inte är klara.
Men funderar starkt på det, träffa lite gamla vänner som man inte sett på år & dar & sen
är ju banden riktigt bra ;)
Ska ta reda lite mer på vart det är/kostar.
Skulle va så kul om Petra kom ner också så man får ha lite sommarmys
med henne ♥


Hoppas ni också haft en finfin helg med toppen väder?
... Världen har ju iallafall inte gått under ;)
Undra om gubbfan har hittat på ett nytt datum nu? 
Eller vad han har för förklaring till att vi lever?

xoxo

Kommentarer
Postat av: ämma

jaa, den var mums :D

2011-05-22 @ 18:38:19
URL: http://wildheartsdontbreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror det kosta 320 om jag int läst fel!:o

2011-05-25 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback