`´ Russinfötter ``

... Eller kanske inte, men näst intill..
Har nyligen kommit hem från jobbet & de ösregner här i Sundsvall.
Som tur är fick jag låna ett paraply från min underbara arbetskamrat.
Så halva jag häll mig torr iallafall.
Men skorna kunde jag krama ur & skulle nog fan kunnat fylla ett helt badkar.

Veckan har bestått av jobb mestadels, sen hem & sovit.
Men nu strax ska ja ut i regnet igen för att gå ner till stan & ta bussen till
Torpshammar.
Om man nu får komma in, för Laika kommer ju vara blötare än allt blötast på
denna jord & stinka blöthund.

Iallafall så lär det bli lungt ikväll, är så trött.
Umgås lite med familjen & mysa.
Imorgon har vi tänkt att vi ska fiska, vart vet vi inte än.
Men hoppas vädret är på vår sida & på Söndag är det morsdag.
Så då far vi till stan där älskling & jag har tänkt bjuda mamma på mat,
hon får välja vilket ställe hon vill & vad hon vill äta.
Sen tänkte vi flörta & även ta en sväng till Birsta & shoppa loss då vi är 12.oookr
rikare & framför allt handla mat till oss själva också så vi lever nästa månad ut.
Helt underbart känns det.
Nästa månad är vi minst 20.oookr rikare ;)
AWESOME!

Bjussar på en gammal bild då ja inte har hunnit laggt in några nya ännu
från kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback