`´ Två Dagar Avklarade `´

Igår var min första dag som anställd på Kronans Förskola,
Hääärligt!
Så idag va de andra dagen, och det har gått jättebra trots oturen vi fick
på Kronan & fått bytt lokal tillfälligt tills det är fixat.
Så har längre till praktiken nu & får kliva upp tidigare & de känns idag,
jättetrött är jag... Men det blir väll en vanesak I guess.
Är bara gla' att det är en bit & gå, så får jag träning/motion, 
så har jag tur tappar jag några kilon.
Ska börja jogga hem om dagarna också när jag slutat, ska gå ner minst 10kg i 
sommar så.. Tjat tjat tjat...

V.22 funderar älskling & jag på att åka till Stockholm också,
beroende på hur det ser ut med jobbet för hans del.
Jag hoppas verkligen på det, vill iväg & shoppa lite inför sommaren.

Strax ska ja ta ut Laika på en långpromenad,
Vi ska iväg me lite andra kuliga människor & sparka lite fotboll
i det häärlig vädret.

Men nu ringer det...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback