`´ Ändrade Planer `´

Dagens mysplaner är ändrade, det blev beställd mat från Playa.
(Ja, jag har fuskat jättemycket med min diet & måste börja om på nytt på Måndag).
Först tänkte vi gå ut & äta på fin resturang, men det blir bio istället & vi ska snart gå iväg.
Ska bara slänga på lite puder i nyllet & mascara + gå ut med hundarna.

Annars har jag städat upp, dammsugit + torkat golvet.
Nu är det bara rensa hyllor + disk imorgon & hålla efter.
Men känns genast mycket fräschare!

Filmen ikväll blir In Time, hoppas den är bra.
Den verkade superbra, Justin Timberlake är med i den.

Så ska springa iväg nu, så jag hunner.

Bjuder på en bild på Petra igen ovan! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback