`´ Birsta `´


Ska flörta med Björn nu när han kommer hem, om att åka till Birsta.
För vi behöver handla mat, mat, mat.
Sen skulle ja gjort undan min sista julklapp för i år till min familj!
Sen är det bara Robban & hans fina familj kvar.

Själv har jag precis kommit från jobbet, så ska ut & rasta Laika nu innan vi åker!
Så vi får nån mat i magen idag också!
Ska även iväg & kika på bänkdiskmaskiner, fy fan vad jag är less på att diska!
Att köpa en sån får bli julklapp till mig & Robban!

Nä, rena kylen nu, innan ja gör annat.
Ska rengöra den innan ny mat kommer in, det är på tiden!


Bjur på en gammal halvskabbig bild,
men man kan ju inte alltid va på top ;)


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback