`´ Före - Efter `´


Sitter & går igenom lite hästbilder & redigerar dom lite snabbt,
så tänkte visa ett snabbt litet resultat:



Bilden är animerad, så den kommer växla mellan dom olika bilderna.
Före = nosgrimman på.
Efter = -"- borta.

Jobbet kan göras snyggare om man lägger ner tid, detta gjorde ja på 5 minuter för
& visa vad man kan göra med underbara photoshop!
Älskar pogrammet!

Finns litet fel vid nosen & manen, det är jag medveten om.
Men ahde inte mer tid då ja ska sova nu.

Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Becca

TACK :)

Varsegod!

haha den va så jävla ful så va tvungen ;)

2011-11-28 @ 23:13:51
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: Marielle :D

gillar redigeringen dock kan jag tycka det är snyggare att faktiskt ha kvar grimmanför jag är inte så mycket för att redigera bilder för mycker och vill ha bilderna så Naturliga som möjligt och så som de blev på kameran :) Jag går efter det anders Jäger säger en lärare på skolan " En bra fotograf ska kunna fota så bra bilder att han/hon inte behöver redigera dom" :D

2011-11-29 @ 16:21:05
URL: http://marielleberntzen.blogg.se/
Postat av: Cissy

Marielle:

Därför ligger denna bild i kategorin photoshop,

och inte på "Foto".

För på foto redigerar ja inte mina bilder på detta vis, då inte det ska behövas.

Ev. att ja småredigerat dom på "fota" med att bara stärka fäger/skurit om el. rätat upp bilden eller lagt mer skärpa. Mindre saker som inte gör större skillnad, och sparar om bilderna för webben.



Så detta är ett vis ex. på vad man kan göra i photoshop =)

Dessutom tycker jag att hästar är snyggare utan grimma, men kunde inte ta av den då det inte är min häst. :) Men det är ju en smaksak, men tack för kommentaren <3 Kul att du gillar själva redigeringen.

2011-11-29 @ 16:30:11
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Marielle :D

Haha joo :) Jag såg inte vilken kategori bilden låg i :D Jag har alla i samma kategori så :D

2011-11-29 @ 19:25:02
URL: http://marielleberntzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback