`´ Fuskdag = Icke Bra `´

Skött mig jättebra i 3 hela dagar med dieten, tills idag. Vilken fuskdag!
Men har ju sagt att ja får fuska en dag, lördagar. Och träna stenhårt dagen efter,
så får väll låtsas att det är Lördag nu & på lördag är det Onsdag.

Vid 13.00 tiden vandrade jag ner till stan efter att rastat hundarna, mötte upp Sabina
& vi surrade lite över ovettiga saker & saker som ja tror behövdes tas upp.
Kontaktade henne igår på sms då ja vet hon var i stan, och mer angår inte er.
Utan det är mellan henne & mig, men det är en rejäl lättnad att fått pratat med henne
& det är allt som räknas. Sen får ni tycka vad ni vill!
Så fusket var fikat som vi åt på Pallas, tog en cola & nån mazarin som var alldeles
för söt så lämnade en del.
Sen gick vi in mot stan & där gick hon sin väg & ja gick upp på In en sväng, 
mötte älskling & sen följde ja med honom & lunchade.
Där vart de mer fusk då han ville äta med mig, en halv subway macka som vi tog med oss
upp på hans kontor & åt i den mysiga soffan dom har där.
Funderar på sno den hem. Den är helt underbar.

Vi tog sedan en promenad till Musikbörsen, där Robban surrade med grabbarna om en
talkbox & ja kollade på mina dröm älsklingar, lite Gibson gitarrer & trummor & dregglade en stund.
Sen gick ja hem.
Nu kom Björn nyligen hem, så ska ut med doggsen en sväng innan man ska hitta på nån middag,
ta upp tvätt & tvätta de sista. + göra mat då.


Bjuder på fail mobilbild!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback