`´ Inget Bra Slut På Detta År `´


... och bloggtorka, så förlåt mina kära läsare som varit inne & förväntat er nya
inlägg ur mitt booring life eller bilder.
Men nya tag nästa vecka.

Har jobbat, jobbat, jobbat.
Så inte haft tid eller ork, och sen har det vare massa tråkigt runt om en.
Det ser inte ut som ett bra slut på detta år då en nära vän till mig & familjen gick bort för nån vecka sen,
och för 4 dagar sedan gick min morbrors fina tjej bort.
Det är så sjukt tråkigt, och även min mormors syster gick bort för ett litet tag sen.
Så som sagt, mycket tråkigheter på min familjs sida nu. Usch usch, hoppas inte på mer tråkiga besked nu.

Skulle gå på "vännens" begravning, skriver inom "" då jag inte vill skriva namn.
Men ja, på Torsdag. Men då ska min morbros tjej begravning vara samtidigt.
Så tufft beslut, men jag ändrade det och det blir att jag går på morbrors tjej's begravning
och får istället ha en liten minnesstund för vännen hemma, med tända ljus & en extra tanke.
Önskar ibland att man kunde dela på sig, och hade jag kunnat så hade jag gått på båda begravningarna,
för båda betyder enormt mycket & ligger långt in i hjärtat. Har spenderat så mycket tid hos båda två när
jag var liten.

Nu ska ni slippas dra på mina tråkligheter.
Ja, som sagt på senaste har jag bara tjänat massa pengar, fotograferat,
umgåtts med pojkvän & vänner & sovit en massa.
Så idag fick jag lön & i början på nästa vecka ska jag se till & bli klar med julhandlingen.

Just nu sitter jag i Torpshammar, och är hundvakt åt mamma & pappas hund & lillasysters
hund. Bloggar i bristn på inget annat & göra & uppdaterar så ni vet att jag lever.
Imorgon ska jag göra lite Cissy förändringar, då Manuela ska få leka lite med mitt hår.
Ser fram emot & längtar tills dess.
Min fina familj är på Julbord just nu på Herrgårn i Torpshammar & gottar sig,
men mamma hade gjort smörgåstårta, så nöjd är jag ändå & har gottat mig på
ett glas cola & en Risen påse + Werther's Orginal. *Mums*.

Gjorde klart en bloggdesign också igår? Förrgår?
Whatever, men har inte hunnit lagt upp den här på bloggen ännu.
Men ni kan ju tjuvkika på tjejens blogg & ge henne ett besök HÄR!
Det är hon värd, gjorde för första gången en animerad header. :)

Bra nyheter idag, är att jag har en hel del jobb nästa vecka också. 
Så ja ser fram emot min lön på julafton, när jag är i Stockholm.
Fy fan vad jag ska vrål shoppa! Sinnes, för både julklappspengar & lön!
Behöver så mycket nytt:
Skor, Jeans, Leggins, Mysbrallz, Skor, Skor, Väskor, Tröjjor, Tunikor, Linnen,
Bälten, Underkläder, Underkläder, allt allt allt! Shopaholic Cissy på G!
LOVE STOCKHOLSSHOPPING!

Bjussar på en bild från , bara för nån helg sen på en snygging & mej:



... Hästbilder kommer ut i veckan, för er som är intresserad.
Har omkring 700-800st liggandes på datorn hemma på olika hästar.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Becca

Sör bild! :)

2011-11-26 @ 10:07:06
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: Cissy

Becca:

Tack ♥

2011-11-28 @ 21:22:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback