`´ Nyduschad `´

Sitter här & myser i mina snygga tofflor & min rosa morgonrock & har precis kommit ur duschen
& njuter av en tallrik hallonkräm med mjölk...
Mmmmh, myyysigt! Det behövs verkligen just nu!
Nu känner man sig ren & fräch!

Idag har det vare full fart, vakna vid 8 & låg & drog mit till halv 9 i morse..
Klädde på mig, gick på toa - ut & rasta Laika.
Sen tog jag ut en hund i taget ut i kylan & kameran & småfotade lite tills jag höll på frysa ihjäl efter att krålat i
frosten med hundarna på backen.
Dom tyckte de va mer mysigt än mej då.

Sen vid halv 11 åkte mamma, jag & Melissa till Viskan där jag lämnade tillbaka en halsduk ja lånat av Manuela,
tack för lånet sötnos! ♥
Sen tutade vi vidare till matfors där jag hälsade på morfar först, eftersom det är farsdag.
Mamma gav en korg full med hembakat & morfar bjöd på en go smörgåstårta. *mums*
Jag älskar smörgåstårta!

Haha, fick gamla minnen när ja sprang på toa där en sväng också:



... badade alltid i denna, med mormor som stog bredvid när jag avr liten.
Och jag älskade dom stunderna med henne.
Vi gjorde massa skum som vi lekte med & hon tvättade mitt långa hår åt mig,
och det var så mysigt & kul!
En av mina favoritstunder hos mormor & morfar! ♥
Kommer ihåg dom så väl, så lycklig jag var.
Saknar verkligen mormor! Det är så tråkigt & så jobbigt & se henne så här! 
Sen allt det som händer runt om just nu också.


Iallafall, efter morfar så hälsade vi på min kära mormor ett tag,
har bilder sen det men dom ligger på kameran & bilderna ja bjussar på nu är från min sämsta mobilkamera.
Får se om ja bjuder på nån bild på mormor eller om ja håller dom privata.
Efter att vare där ett tag i Matfors åkte vi hem igen.

Helgen har inte heller vare så rolig, då man fick supertråkiga besked också på Lördagen,
så min familj har inte vare på topp humör, det är så mycket tråkigt som händer runt om i familjen nu.
Allt samtidigt verkar det som. Mer eller mindre än så skrivs inte just nu.
Men det är en jobbig tid för alla. :(

En bild sen i Fredags:


xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback