`´ Shopping + Advents Städ/Pynt `´

Kom hem vid 01.oo tiden inatt, till Sundsvall.
Tog en härlig sovmorgon till klockan 11 & hoppade sen i duschen, fixade mig & gick ut
med Laika.
Sen åkte älskling, jag & Björn till Birsta , där jag först var in på Birsta City & köpte vinterskor,
eftersom när man kikade ut idag var det helt plötsligt vitt på backen.
Hittade även en julklapp till pappsen, så det är nu klart.
Och julklapp till lillasyster är klart, men den får hon redan innan jul eftersom hon måste gå på det
innan jul.
Sen är det bara mamsen kvar ♥
Och självklart Robbans familj är kvar, ska ju fira julen i Stockholm med hans familj.



Förhoppningsvis bilar vi ner, istället för tåg.
För Robban håller på ta sitt körkort nu, så vi håller tummarna hårt för honom nu, okej?

Ja åter igen till birsta, var även på fler olika affärer & köpte världens fränaste glödlampa.
Med fjärrkontrol som man kan dimma ner den på, byta färg & stänga av lampan på.
Hur häftigt är inte det?





Var även på IKEA & handlade mina favorit doftljus, så nu luktar det häärligt i lägenheten!
Mhmmmmm! , Så mysigt!


Åkte sedan hem vid 17.oo tiden efter att virrat runt, skulle in på Dollar Store på vägen
hem för & köpa lite småsaker, men det var ju stängt...

Kom hem & sedan har jag & älskling städat i 3 timmar, 
Björn fick ge sig ut & jobba - ploga, den stackarn!
Helt oväntat, men ja.. Man kunde ju tänka sig det när det snöat så mycket idag & han kommer
ha plogjour i helgen. Så hoppas det går bra för honom nu, det är första gången så! :)

Imorgon är det ny vecka = massa jobb = helt underbart!
Gillar att jobba, trivs på jobbet , samtidigt som jag tjänar pengar!
Det är ju inte alls helt fel & både trivas med det man gör & få betalt!
Förutom på Torsdag, då är jag ledig & ska på begravning! :/

Bjöd på massa dåliga mobilbilder också, men orkar inte dra fram systemkameran
för smågrejjer, som igentligen är ointressant för er läsare! 
Hahaha...

- Städat & fräscht!

- Pappas julklapp!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Marynator

Jag ska också fira jul i Stockholm minsann! :D

2011-11-30 @ 20:07:26
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Cissy

Marynator:

Ja, de är ju bara vi coolingar som drar till Stockholm & firar jul ;)

Haha, nä. Men fan vad kul,

ja du hade ju familjen där ja?

Är de mitt i stockholm, eller utanför? :) ♥

2011-11-30 @ 23:19:13
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback