`´ Dag Fjorton `´


Dag FJORTON – Någonting jag ångrar:

Hmm, jaani... Det finns mycket i mitt liv som jag aldrig skulle ha gjort.
Men samtidigt, det är av allt jag lärt mig & blivit den jag är idag.

Men en av sakerna som tog år av mitt liv är att jag hade en kille som körde över mig
totalt. Och mer om det vill jag inte ta upp här.
Dom närmsta som känner mig vet vem jag pratar om & varför, men under tiden den
tiden hade jag istället kunnat levt mitt liv, iställetför att leva nertryckt, i rädsla
att inte våga göra annat än stanna kvar.

Men som sagt, man lär sig av misstagen också.
Idag låter jag ingen köra med mig, och har bättre självkänsla/förtroende
än någonsin.
Idag är jag starkt!

Så ånga inte det som varit, dra nytta av det & fortsätt leva livet istället.
Jag ser saker & ting positivt, och lever i nuet & iställetför att stanna upp
på nånting man gjort/hänt/varit innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback