`´ Dag Tjugo `´


Dag TJUGO – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu:


Jag har haft så mååånga olika hårfärger, tappat räkningen.
Så gjorde ett litet collage med iaf hälften av dom på lilla bilden under den stora nedan,
som är min senaste - nuvarande färg! :)
Tyckte det var roligare att lägga upp flera bilder iställetför en! 



<- Klicka för att se den större!
För att se den ännu större högerklicka på mini bilden & sen öppna i nytt fönster/open link in new tab så
kommer den upp en en ny flik där ni kan klicka på bilden igen för att zooma in.

Kommentarer
Postat av: Marynator

haha samma här, har nog haft varenda färg som finns snart skulle jag tro :P

2011-10-17 @ 20:03:28
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback