`´ Dag Tjugotre `´


Dag TJUGOTRE – Mitt favoritprogram och varför:


Har många måga favoriter, är en sucker för pogram/serier.

Ex. på serier jag gillar:

- One Tree Hill
Så jävla bra, det händer alltid nått & det är nog ett p¨rogram som fått mig slagit rekord på att gråta.
Visst, det är drama, drama, drama MEN bra drama!

- The Vampire Diaries
Den absolut bästa vampyrserien, gillar hur den är uppbyggd & hur dom valt att vampyrerna lever o.s.v
Den är sjukt bra, så fort senaste avsnittet är klart går jag i en vecka & suktar efter nästa, tills ja nästan blir alldeles galen!

- The Walking Dead
Jättebra zombie serie, som jag gav en chans & har precis kollat på säsong 2 nu.
Men blev besviken på första avsnittet där som ja inte kan avslöjja för er som inte sett det.
Synd bara dom gjorde miss där, annars första säsongen = GULDSTJÄRNA.
Fan vilken bra serie.

- 2 and a half man
Inte det nya med tönten, utan med Charlie Harper.
Hahaha, det är ett under att jag inte fått magrutor efter alla dom avsnitten.
Vilken kung serie, älskar humorn i det.


Det är några av många fler som ligger högt upp på min lista.
Vilka är era favoriter?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback