`´ Finaste Mormor `´

I helgen har det vare full fart, åkte till Torpshammar i Fredags & umgicks med Petra.
Sen var vi ute & gled i bilen en stund med Robban & Björn, passade på & åka & hälsa
på Sara också där man fick roliga nyheter! :)

Sedan följde hon med till Torpshammar en stund, och grabbarna åkte hem till Sundsvall så vi fick
ha en tjej kväll... Vi satt & surra skit, umgicks, åt tårta & annat gott.
Sen åkte Sara hem och ja & petra la oss & kolla på film & somnade vid 02.oo-03-oo tiden.
Klev upp vid 09.oo, åt frukost & fixade oss då Melissa skulle fota oss som aldrig blev av.
Så vi lånade bil av mamma & pappa mitt på dan & gled runt lite & kollade om det var nått liv nånstans,
men tror Ånge kommun dött ut.
På Fränsta såg vi inte en människa, och vi åkte till en släkting till Petra.
Men han var inte hemma, men vi kollade på en kojja & gamla minnen sen hon var liten & jag var mycket
där & lekte med henne när vi var små, det var superkul.

På kvällen tog vi oss nån öl/cider & umgicks igen.
Då var grabbarna tillbaka också & skulle spendera natten med oss.
Spelade sällskapsspel i nå timmar, men gick & la oss rätt tidigt då jag var sjukt trött.
Tror jag somnade vid 00-01 tiden.

Myste lite med Petra tidigt i morse, sen var jag ute & fota kattungen Norsken innan han flyttade från 
mamma. Dom kunde inte ha kvar honom då han inte gick ihop med hunden & jag kunde inte ta honom då min pojkvän inte ville ha fler djur. :'( Så de var ju lite sorligt, han är ju så fin!
Sen vart det lite skogs-/cowgirlfotografering med Petra som modell & är riktigt stolt över några bilder.

Lagt över dom på datorn nu så ska jag kika på dom imorgon & småredigera dom innan dom kommer upp! :)

Hon åkte hem mitt över dan & sen åkte grabbarna hem till Sundsvall & jag åkte med mamma & hälsade på mormor, sen skulle ja hälsa på morfar. Men han var tyvär inte hemma.


Bjussar på bilder sen idag:
Min fina mamma med min fina mormor! <3








Ang. Bilderna:
Robban var & grejjade lite på datorn & tror jag fått till färgerna nu på bilderna, isåfall är det inte
webbläsarens fel.
Bilderna ovan är inte riktigt som innan jag laddade upp bilderna, utan färgerna har blivit konstiga
i dom. Men ska titta på om man får till resten imorgon så dom behåller bild kvalitén, precis som innan
man laddar upp dom. För det är ju så tråkigt när bilderna är så fin i färgen innan,
och sen blir det nått knasigt vid uppladdningen så dom blir alldeles dassiga.
Så håll tummarna imorgon!

Får jag till det imorgon kommer det upp bilder på en golden bäbis + bilderna på Petra.
Ev. nån bild på Norsken också från idag.

Nu ska ja sova, jobb imorgon! :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback