`´ Höst `´

Usch, det är verkligen höst nu... kallt & jävligt ute & ja måste köpa mössa, vantar + jacka.
Men det får jag göra den 27e när jag får lön, så bara hålla ut.
Gillar verkligen inte hösten eller vintern, vill ha sommar. 
Kan flytta utomlands medans vintern är så jag slipper sen, haha.. Tänk om man kunnat det, vilket lyx.
Det ändå roliga/bra med vintern är skoter! Fan vad det är skojj!
Det är det ända som ja ser fram emot.

Helgen slut nu också, nu är det ny vecka med jobb som gäller.
Idag är en chill dag, jobbar från 14-15.3o..
Men skönt det, sov inte så bra inatt. Så fick ju sova lite extra i morse.
Har börjat fått sömnproblem igen, och ja fattar inte vardör. Vaknar flera gånger om natten, *suck*.

Efter jobbet ska jag göra ett litet fotouppdrag till en grejj, de ska bli kul!




Men nu ska ja passa på & redigera lite bilder, medans jag har lite tid över.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback