`´ Inga Bilder - Jävla Blogg.se `´

Förlåt, det har inte blivit bilder på ett tag & kommer inte upp fler heller förens
problemet är löst med att bilderna blir dassig under uppladdning, trots jag gjort som jag alltid
gjort & inte haft några problem innan.

Har mejlat support också & än så länge har vi kommit fram till det berodde på vilken webbläsare man använda, för på Firefox såg bilderna bra ut.
Kollade upp det på enm väns dator som hade firefox & då stämde det.
Tills nu, när jag ska ladda upp bilder är både dom stora & mini bilderna dassiga,
även fast jag tagit hem & använder firefox nu.

Så nu ger jag upp, hoppas dom kan lösa detta snarast.
Annars får jag överväga att byta bloggportal, eller skaffa en egen hemsida.?

Väntar på ännu ett svar, så får jag avgöra det efter det.

Hoppas ni har överseende, och har ingen större blogglust för detta just nu.
Kalla mej löjlig, men tycker en blogg är tråkig utan bilder.
När jag vill blogga om helgen med bilder + lägga upp bilder sen
en foto sess med min fina vän Petra som jag hade idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback