`´ Klippt + Färgat Hår `´


Idag har jag vare på jobbet i 4 timmar, rätt skön dag.
Trodde ja skulle få sovmorgon också, då ja inte började förens 10.45.
Men nej vaknade vid 8 ändå & kunde verkligen inte somna om, helt sjukt?!

Så satt vid datorn, fick lite tid & redierade lite höstbilder som ni hittar i inlägget under,
och tog Laika på en 30min promenad.
Sen slutade jag 14.45 idag, gick hem & ut med Laika & precis då började det ösregna,
20 min senare var vi dyngsur & tog oss till slut in.
Satt en stund framför datorn tills Björn kom hem strax efter 4 & klippte då
honom & färgade håret.
+ att jag diskade. Grym ja!

Han sköljde ut färgen för bara en liten stund sen & drog & hämtade Robban,
så har ännu inte fått sett resultatet ännu.
Men det är inte riktigt klart heller, imorgon eller nån dag när ja har tid i helgen ska
det i en färg till också. :)

Nu ska ja ställa mig & göra middag..
JAA MIDDAG fast klockan strax är åtta, men Robban är ju ett pullhuvud & slutar ju så jobbigt sent
vissa veckor. Så det får bli så då.
Så tråkigt & äta själv!
Idag blir det våfflor, vispad grädde & den supergoa' hemmagjorda sylten ja fått av min älskade mamma. ♥

Hahahaha, höll på dog igår också när jag såg en sväng på Outsider igår,
Jag har 2 spin, ett mys spinn.
Sen ett sånt där..... Spinn Spinn"

JAHA, JASSÅ? Fattar precis vad du menar.
"Jag tror ärligt att jag är en katt"
Ja undrar hur en sån människa ser sig själv i spegeln?
För det är ju så stor likhet mellan en katt & en människa?
Nää, inte för & vara taskig. Men jag hade jävligt kul åt det pogrammet igår.
Är dom verkligen seriös, är den tjejen?

xoxo

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Blir sena middagar här med ibland pga sambons jobb. Håller med, inge kul att äta själv "/

2011-10-06 @ 20:44:01
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback