`´ Ny Vecka , Nya Tag = Nytt Liv `´

Imorgon är ett steg in i ett nytt liv, ett hälsosammare liv där jag tar mitt allra första träningspass på flera år
& ska bli smal & fin igen.
Så imorgon ska jag jobba mina timmar - åka & köpa vinterkläder + träningskläder + gymkort på ego
och träna stenhårt i en timme.
Börjar med bättre måltider också & överdriver inte ätandet.
Så i min blogg kommer jag nu också skriva om träningen mycket så ja sedan kan följa det själv
& se resultat genom bilder & ord.
Ser fram emot sommaren 2012, jävlar vilken pingla ja kommer vara igen då ;)

Så kommer skriva min pinsamma nuvarande vikt, så ni läsare också kan se mina förändringar.
Fast ja gruvar mig så att visa upp min vikt + mina mått.

Ja ska bli en ny människa, den gamla Cissy som mådde bra & hade ett självförtroende!

Så nu får ni hejja på mig & att jag når mitt mål.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback