`´ Våran Christian `´


Äntligen är vår saknade nakenkrille här, vår lilla "gay" buddy!
Vår saknade lilla man, som borde flytta tillbaka hit till oss!
Han skulle komma imorgon men ringde till Robban idag när han satt på tåget, vilken
underbar suprise.
Synd bara att jag är så sjukt äckligt dunderförskyld, min näsa sitter helt igen.
Är svullen & slemmig så ja har knappt sove nått natten som var = ANDNINGSPROBLEM!
Usch va ja hatar sånt, värst var i morse.
Men de vart ju lite bättre under dagen, man orkade göra nått än bara att slappa.
Får hoppas de är bättre imorgon så man inte är så sjukt tråkig när han äntligen är här & hälsar på.

Så ja, Robban , Björn & Christian har ätit go' middag = Grekisk kyckling som ja tillagade &
kollade på BMS till det, surrade en stund & sen spelade Buzz.
Gissa vem som ligger först? :



... Sjukt awesome jag är!

Nu håller vi på fixa Killing Floor & ska köra det en stund.
Och ja ska hålla tummarna hela kvällen, här smids det hemligheter!
Men jag hoppas, hoppas hoppas de går i vägen!
Ja vill, ja vill, ja vill, jag önskar! Låt det vara ett bra svar, håll tummarna för mig!
Kommer inte kunna sova om hon inte hör av sig snart.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Ante

Hallå!



Det problemet hade jag också förut, förmodar att du använder Photoshop när du redigerar..?



Gör i så fall såhär när du sparar bilderna för bloggen:

Förminska bilden först..

Klicka på file - save for web & devices.

quality ska vara på 100.

Då borde det bli mycket bättre :)

2011-10-28 @ 14:30:01
URL: http://openclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback