`´ Work 10.3o - 13.15 `´


Idag är en jobb med mycket göra, så tur jag jobbar bara 2h45m.

Dagens to do lista ser ungefär ut såhär:


- Jobba
- Hem & ut med Laika på längre promenad
- Tvätta
- Diska
- Städa
- Hitta på nån mat
- Leta hundbilder som ska brännas ut på en skiva
- Fixa ett par spel åt lillasyster som jag ska ta hem till helgen
- ev. försöka hinna med att sortera bröllopsbilderna
- Leta reda på det jag ska ha med mig till Torpshammar imogon som
kamera + laddare, kläder o.s.v

Vill försöka hinna med allt, så man bara kan ta det lungt imorgon.
Imorgon ska jag jobba en stund på dagen, sen drar jag & grabbarna på After Work buffé &
sedan mot Torpshammar där jag ska få träffa min fina fruga Petra!
Längtar, längtar, längtar.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback