`´ Work 10.45 - 14.45 `´



Idag är en skön dag, vilket kan behövas.
För behöver tid, har en hel del som måste göras utanför jobbet. :)

Så nu sitter jag här i handduken, nyduschad & bloggar.
Precis gett Laika mat & vatten & ska snart klä på mig & gå
ut med henne & sen fixa mig för att gå iväg & jobba 4 timmar.
Wohoooo, längtar som fan tills slutet på denna månad, vill ha lön nu.

På Fredag/Söndag ska jag iväg ner på stan också , på jakt efter en
stilren klänning som jag ska ha till Sonubai & Eriks Bröllop nästa vecka.
Och på Lördag ska jag till min favoritfrisör för att få en klippning + färgning!
Ska även passa på & våldsgästa min storasyster medans jag är i Viskan,
med kameran. För har ju fått höra att hon skaffat en golden valp ;)

Sen har jag ju flera superuppdrag inför bröllopet,
men det är classified! ;)
Vet ju inte vilka som läser min blogg, så ni får veta sen vad jag haft för mej.

Sen ska ja vara fotograf också, åh! De ska bli så roligt.
Fast när ja tänker på det börjar ja bli lite nervös, tänk om det inte blir bra bilder?
Men ska bli så satans kuul, första gången på bröllop & ja ska stå längst framme,
bakom prästen & fota. Nä, ni får verkligen hålla tummarna för mig.

Näpp, göra nån nytta nu...

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback