`´ Work 13-15.30 `´


... Nu är ja tillbaka igen, det har varit mycket på slutet av förra veckan & har inte
haft ork/tid att suttit så mycket här vid datorn.

Men idag efter jobbet kommer jag ägna tid åt fixa bilder + bloggen.
Kommer lägga uoo daglistorna jag missat & ett blogginlägg om helgen +
ett inlägg med bilder på Laika som jag lovat länge nu.

Så håll ögonen öppna, det kommer i eftermiddag! ;)
Bloggbomb!

xoxo



Update 22.43:

Klockan drar iväg & ja måste sussa, han inte med allt som ja tänkte mig idag.
Men har tagit ikapp mig på daglistorna & satt dom på tidsinställda inlägg där dom ska ligga längre ner.
Bilderna på Laika är redigerade, men måste vattenstämpla dom vilket jag gör imorgon & dom kommer
upp då.
Inlägg om helgen kommer också imorgon, då jag vill lägga upp nån bild sen helgen också som ännu ligger i kameran.

Men vill visa vilket fint armband jag fick av en arbetskamrat idag, köpt i Turkiet:



Det var supersött & uppskattas verkligen, tack Sussie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback