`´ Work 8.5o - 11.oo `´

Ny vecka nu, och idag började jag starten på mitt nya liv som ja ska hålla:



Naturdiet i ett par veckor som jag ersätter med frukost - lunch & mellanmål.
Äter en vanlig middag men mindre & ska fara & köpa sånt där pass på ego idag som räcker i ett halvår så jag även kan börja träna flera dagar i veckan.

Men usch så äcklig den är, bara att stå ut.

Fick nya jobbtider idag också denna vecka, längre tider = BRA!
Så man vet att man kommer överleva en månad till.

Har vare sjuk sen i torsdags kväll också , åh fan har det inte släppt ännu.
Rethosta & helt slut i kroppen, så idag ska ja passa på & vila, vila, vila & ta mig tid att fixa bilder
medans jag har den.
Sen när Björn slutar 16 ska ja flörta med honom & åka till Birsta för att shoppa vinterkläder!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Jobbar i Photoshop CS5. Just det, tack för att du påminde mig!! Ska ta tag i det imorgon :)

2011-11-01 @ 16:50:13
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaha, men gud vad roligt & snällt att ni gjorde det! :) <3

2011-11-03 @ 09:34:49
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback