`´ Bilder - Jonna `´

Den 18/9 fotade jag min brorsdotter Jonna.
Det var väldigt få bilder som blev bra då ja körde på auto & bestämt mig
för att sluta med det & lära mig manuell nu.
Har gjort det dom senaste dagarna & bilderna blir verkligen 80% bättre!
Haha, Men här är några av dom bästa, gillar bilden längst upp bäst!











Foto & Redigering: BlackieSixx
Modell: Jonna (Brorsdotter)

Skulle fota hennes syster också, men hon ville inte vara stå framför kameran.
Så längtat efter till ett nytt försök sedan, där jag även ska köra på manuellt, promise!

Klicka på dom mindre bilderna ovan för att få se större bilder.

Copyright!

Kommentarer
Postat av: kicka

sagt det förut och säger det igen, hur fina bilder som helst på mitt lilla go´troll.

hoppas verkligen vi/du lyckas få med nova på nästa försök, isåfall skippar vi förmodligen dagisfotona i år och kör förstoringar på de foton du tar =)

2011-09-29 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback