`´ Förvirrad, Trött & Sliten `´

Ungefär såhääär känner jag mej just nu...



Har jobbat igår & idag.. Så i mitt liv har det inte hänt mycket..
Var på ett nytt ställe, Torpet.. Och det är ju intressant & kul.
Trivdes bra där också, så allt flyter på just nu.
Lite mer krävande bara då barnen högst är 2 år, så det är inte
mycket sittandes..

Lillasyster kom igår också & hennes hund Miki. Så Laika har ju haft det
jätte roligt. Sen gick lillasyster ut.. Och blev lite besviken över vissa grejjer,
men jaja. inget & göra åt. 
Lite less idag bara då jag vare vaken sen klockan 5 i morse p.g.a lite grejjer,
så helt slut. Och började jobba 8.3o & jobbade till 14 idag. Så helt slut nu,
men ska ner på fin resurang nu snart vid 4 på after work buffé på
First Hotel & bara koppla av med min pojkvän.
Det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback