`´ Morgon med Städ `´

Idag tog jag en härlig sovmorgon till kl. 10 , sen en halvtimmes dusch &
väckte sedan lillasyster.
Fick henne att ta med pälsarna ut på en promenad & jag började att rensa/städa
i denna lägenhet medans grabbarna är borta.

Robban jobbar idag & Björn kom igår, så han hängde med Robban på jobbet.

Nu har jag bara diska kvar & göra rent toalatten, hade bara en paus innan
där jag tryckte i mig 2 gorby's & ett glas sockerdricka.
Efter jag är klar med det ska jag flörta med lillasyster & ta en längre promenad
med hundarna, eller ta dom till parken & leka lite.. Det är ju så härligt väder idag! :)

Ikvll tror ja de blir grilling, har iallafall tagit fram filé som ja ska marinera & göra
i ordning.. Och till det blir det potatisgratäng, svampsås, Beasås, Svamp/paprika
blandning som ja brukar steka. Sen får ja se om de blir nått mer gott till.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback