`´ No internet `´

Vi har vare utan internet i över en vecka, så förlåt för jag inte bloggat.
Men knappt orkat gjort det genom telefon då det är så bökigt.

Förra veckan jobbade jag, sen kom även Björn
förbi på Onsdagen & sov hos oss.
Vi var till Birsta en sväng också en dag, där ja kollade presenter
åt pappa. Köpte en svart vinterjacka & en käpp från Hobbex
med en flaska & en ringklocka på, haha. Så den var ju lite kul.

Bjuder från ett "snyggt" kort också som Björn la upp på sin facebook:



Haha, ja är väll mindre snygg där, sjuk & lika normal som alltid.
Men mössan, sen är snygg och den ska ja fan köpa.
Fan så mysig den var.

Hittat en drog på telefon också, Wordfeud.
Haha, så suttit med det i flera dagar.
Så ni som också spelar, kommentera erat namn där!

Ja, I fredags så åkte älskling, jag & Björn till Torpshammar.
Där firade vi pappa & umgicks sen med familjen.
Björn åkte hem på Lördagen, och den dagen blev lugn.
På Söndagen for jag, älskling, pappa & lillasyster iväg &
fiskade ett par timmar, med en pytte liten lycka då allt inte
blev som vi tänkt oss, men vad gör det?
Vi hade de mysigt ändå.

Sen var vi hemma på Klippen igen (hos mamma & pappa) vid
17.oo tiden - åt mat - paclade & ringde Björn som kom förbi & hämtade oss,
sedan åkte vi hem till stan igen.
Vi 3 satte oss framflr tv:n & kikade första avsnittet BMS (Blue Mountain State)
ur nyaste säsongen. Haha, fortfarande lika skön serie...
Sen blev det en film , Kartellen = Värdelös.
Sjukt seg film, inget att se..

Sen blev det sängn, för Börn har fått jobb här i Sundsvall.
GRATTIS , så yhan drog tidigt i morse.
Och Robban ska jobba idag, för mig ser det ut att bli en ledig dag,
vilket blir bra då ja har en hel del att göra.
Men har jobb Tisdag - Fredag! :)

Så idag går tiden till att tvätta - städa - bloggdesign - fixa bilder m.m.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Marynator

Jag har preciis börjat spela WF jag med och nu ångrar jag det nästan lite för jag sitter ta mig fan där heela tiden! haha

2011-09-19 @ 12:14:58
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Cissy

Marynator:

Hahaha, jo... It's the same here... Jävla spel ;)

Va heter du där då? :D ,

2011-09-19 @ 12:50:56
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Marynator

Sv; Marynator... såklart ;)

2011-09-19 @ 13:00:02
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback