`´ The Moon `´

Här vart det plötsligt fullt hus i helgen, Micke, Björn, Robban, Melissa & Jag.
+ min pälsboll Laika & hennes kompis Miki ;)
Så som sagt, fullt hus, med fullt ös.. De va min "lugna" helg som skulle vara det,
haha. Men klagar inte, trevligt det åh.
Eftersom man inte träffat Smike på år & dar, så välkomna vi hann med att supa honom under
bordet. Umgicks tills ja va helt slut kl. 11.3o , la mig men vakna igen av fyllehönsen som
kackla i lägenheten. Klev upp då igen vid 01.oo.
Melissa var ute, så de va bara jag & grabbarna.
Satte mig vid datorn igen tills 14 tiden, då alla beslöt sig för att sova.
Men ja hade då blivit pigg & kunde inte alls somna, så tog med mig Laika ut på en nattlig
promenad 02.50 - 13.35 & som tur hade jag en älskling som joinade mig så ja slapp vandra runt
skälv i nattens mörker.

Nu har ja nyligen sprungit runt & plockat lite i lägenheten, ska strax göra rent i köket
efter att min söta lillasyster diskat åt oss med lite mutning ;)
Sen ska ja lägga skinkan + köttfärsen på tining, idag blir det hemmagjord
pizza + chokladbollar till efterrätt. Eller kanske en äppelpajj? 

Idag åker Björn hem, får se vad vi andra hittar på? :)
Ska försöka ta mig tid & fixa lite bilder, försökte nyss med en på Melissa
& Miki men photoshop fukka ur så kunde inte spara.. 
Fick tvinga det till en stängning, suck!








xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback