`´ The Vampire Diaries `´

Äntligen FREDAG, och vad är det positiva med det?
✔ HELG - Slappa, Slappa, Slappa
✔ Vampire Diaries, avsnitt 2 av säsong 3 släpps.
✔ En vän kommer över som ja inte träffat på länge.
✔ Tid & ork för fix av bilder som jag tagit, och ev. ut & fota lite
höstbilder om de kan sluta vara så kallt.

Detta kommer vara en bra helg.
Sen sist ja skrev har ja jobbat, jobbat, jobbat.
Vare nere på Torpet i veckan, förutom idag då det blev ändrat
& ja fick vara på Röd på Kronan istället.
Så de va ju roligt, fick man träffa lite nya barn.
Och hade en skön arbetstid idag, 9-13.45.

Har bestämt mig nu mer träningen, mejlade till ego & frågade om
lite priser. Och istället för att köpa pass för ett år så börjar jag med 
ett halvår som kommer kosta mig 2.295 kr.
Köper det kring den 27e nästa månad, så är det nån som vill börja träna
med mig då?
Ska kolla upp vad simkort kostar också, nån som vet?


Nää, nu ska ja gå ut med Laika en sväng, sen röjja upp i
lägenheten lite snabbt.

Ha en toppen helg kära läsare ♥

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback