`´ Trasdocka `´

Känner mig som en trasdocka idag, eller kanske inte riktigt så.
Men typ febrig.

Har ont & känner mig seg i kroppen & mitt huvud känns jätte tungt..
Hoppas de går över snart, för det är verkligen jätte jobbigt.

Precis vare ute med Laika, också har ja surat en hel del på morgon då 
dom gör om facebook varje dag, blir ju helt galen av det!
Tycker mest synd om personer som min mamma & pappa som knappt kan med datorer
& precis när dom lärt sig använda facebook så gör dom om, så dom måste lära om
sig allt på nytt?
Dom har en stor blandad åldersgrupp på facebook, och till och med jag som
är så pass ung & hänger med i nuet tycker det är fett jobbigt?

Jaja, mejlade till en studievägledare på Komvux också igår & fick svar idag,
ska på möte Torsdagen den 6:e oktober kl. 13, ser verkligen fram emot det!
Har en massa frågor ja vill ha svar på, då ja starkt funderar på att plugga igen.
Isåfall är min tanke att börja efter jul, om dom har plats självklart & om
ja kan få studera mestadels hemma då jag vill jobba samtidigt. 
Om ja nu får fortsatt jobb, vilket jag verkligen håller tummarna för.

Nu ska ja äta lite frukost & se om ja piggnar till,
sen sätta mig & fixa lite fler bilder från kameran.
Så de lär ju komma upp mer på bloggen senare idag! :)

Funderar även på lägga upp en frågestund?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback