`´ Work 13-16.oo `´

I morse vaknade jag 8.3o av att chefen ringde & hörde om ja kunde jobba
idag & självklart kan jag det.
Så klev upp, hoppade i duschen & satte mig framför datorn & fortsatte
pilla på Melissas bloggdesign som snart är klar.
När jag piggnat till åt ja lite frukost & var ut med pälsen i det 
"härliga" vädret.

Var nyligen ute med henne igen & Aslan, gick till parken & det är
värsta skumma vädret. Hamna i världens vind så ja höll
ärligt på blåsa iväg, lite scary.
Sen har alla fåglar nått fel idag, de låter som man är på nått
fågelzoo med hundratals fåglar, fett störande.. Man får ju huvudvärk.

Men ska nu vandra iväg till jobbet, med värk i magen.
Men har tryckt i mig både alvedon & Ipren, så förhoppningsvis hjälper det snart.
Ska bli roligt att få vara på Grön igen, det är där jag mestadels varit innan sommaren!

Passade på & testa videokameran på telefonen när fåglarna hade nått frispel:



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback