`´ Begravning Tuna Kyrka `´


Drar igenom veckan lite kort, som varit + bjuder på en gammal bild:



Tisdag:
Christian var & hälsade på & spenderade natten här med mig & älskling.
Vu surrade, snackade massa skit & bara umgicks.
Spela nått spel, kollade Big Brother o.s.v
Sånt tråkigt ni inte vill läsa om i bloggen.
Jag var även & tränade 1-2 timmar på kvällen med Björn & Robban.
Skönt och komma igång igen efter en liten svacka.

Onsdag:
Vilodag , och passade på & tvätta en hel del.
Eftersom på Torsdag skulle jag på begravning som jag gruvade mig för.
Och innan ja ens bestämde vad ja skulle ha på mig.
Tog en dusch på kvällen, & la mig sedan framför tv:n.
Låg där till 01.oo tiden, tills ja insåg ja måste verkligen försöka sova.
Så stängde av den, gick till sängen..
Höll robban vaken en stund då ja inte kunde sova.
Sen när han somna, så somnade ja till en stund men vakna strax därpå igen & kunde inte alls sova
den natten. De var verkligen jättejobbigt.

Torsdag:
*pling pling* - larmet på telefonen går igång vid 07.3o.
Men jag var vaken redan innan, så slog av de innan de hann ens gå igång.
Gav Laika mat & vatten + rastade henne.
Hoppade i duschen, sminka mig + klädde på mig.
Beslutsångest över kläderna & dagen, men det blev ett par svarta tajts, svart långt linne
+ svart skjorta och svarta stilrena pumps som har en stor svart ros på sig.
Skjortan kunde ja inte knäppa i vintras, så de var en gnutta glädje på morgonen att ja kunde
göra det nu.
Sen kom mamma & pappa vid 08.3o tiden & hämtade upp mig.
Vi for först ut till långsjön, till morfar & mötte upp han & några fler släktingar till mig
- morbröder + kusiner o.s.v
Samåkte sedan till Tuna kyra strax för 11.oo då begravningen av mormor skulle hålla till.
Det var verkligen en jobbig tid & sitta där, med mycket tänkande & sor.
Men samtidigt en lättnad för oss alla, att slippa se vår vackra mormor lida.
Tråkigt bara att hon ska behöva lämna oss för det, och hon är så grymt saknad av oss
alla. 

Jag Älskar Dej Min Fina Mormor
Asta Falk
Vila i Frid, du finns alltid i våra tankar & hjärta!


Begravningen var verkligen superfin, och det var många som kom för att ge ett sista farväl.
Efter begravningen åt vi en macka & kladdkaka + kaffe & gick igenom fonder m.m.
Och efter det var vi & tittade på graven för första gången, då dom var klar med den.
Det var en sån fin plats hon fått. Och stenen var jättefin.
Har bilder på det, men inget som jag vill dela med mig av här, just nu.

På kvällen var ja så trött, så ja orkade inte att träna med grabbarna.
Utan ja somna en stund på dagen.
Och totalt däckade till BB & tog en hel sovmorgon.
Ända till 10.oo tiden i morse.
De va längesen ja sov så mycket/länge. Helt sjukt.
Men jag orkade verkligen inte stiga upp ur sängen.
Och det har vare så skönt & fått vilat ut ordentligt, men samtidigt jobbigt.
För ja blir så slö i kroppen om ja sover för mycket.
Men det har väll släppt tills imorgon förhoppningsvis.

Ska gå & sussa nu, och se om ja får mer sömn inatt.
Sen kliva upp i vettig tid imorgon , så ja vänder tillbaka på dygnet.

Imorgon blir de tävtta lite till + åka & träna.
De ser ja fram emot. inte tvätta, hahaha! Men träna..

Glömde denna dag också, men idag har de inte hänt så mycket.
Vare alldeles seg i kroppen , så byggde klart en bloggdesign.
Tagit en långpromenad med Laika.
Städat lite.
Gjort tacos som Björns snälla mamma bjöd på & haft fredagsmys helt enkelt hela kvällen
framför tvn.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Becca

Jadu vi har varit tillsammans 4 år och 4 månader :)

2012-04-14 @ 21:03:25
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: Cissy

Becca:

Åhh , så hörligt!

Va länge =)

2012-04-16 @ 23:14:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback