Ett Gott Och Långt Skratt

Idag pÅ eftermiddagen fick jag mig ett gott skratt,
dom nÄrmsta vet varfÖr.
Men fÖr resten av det, sÅ hÅller jag det hemligt i ett par dagar till ;)
SÅ nyfikna fÅr ni va, och hÅlla tummarna pÅ torsdag sÅ fÅr ni reda pÅ det efter.
hahaha, men kul som fan Är det....
Ligger nu i sÄngen, och bloggar frÅn mobilen.
DÄrfÖr skriver ja ocksÅ knasigt, nÄr mobilen inte vill som jag.
Idag har ja mest tagit det lungt , pillat i photoshop mest hela dagen,
spelat LoL och vare ivÄg och trÄnat en timme.
Var faktiskt onyttig efter och unnade mig en choklad...
Men man mÅste ju fÅ gÖra det ibland ocksÅ...
Helgen som var, sÅ var lillasyster hÄr...
Men det kan ja blogga om imorgon :)
+ att lite hÄrliga vÅrbilder pÅ Laika kommer upp.
Nattinatt.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback