`´ Hundvakt `´


Just nu ligger ja i sängen & drar mig, tog en liten sovmorgon till kl. 9.oo efter att klivit upp vif 8.oo
i flera dagar!
Min helg har vare helt underbar, då min finaste vän kom upp hit & hälsade på ,
då hennes syster fyllde 30 & överraskade henne, så passade hon även på & umgås med mig.
Så jag åkte till Torpshammar i Torsdags, och Petra & hennes familj kom mot kvällen.
Vi åt go' mat som mamma gjort & bara umgicks.

Fredag:
Då for Petra till Ljungaverk där hennes syster bor för att förbereda hennes överraskningsfest & fira henne.
Då passade ja på & åka med min lillasyster Melissa till en studio för & bli fotograferad inför den nya designen
som snart kommer upp. :) 
De vart många fina bilder.
Och på kvällen kom Petra tillbaka för att spendera natten med mig & mysa ;)
Så vi glodde lite tv, BB o.s.v, surrade skit & åt gosaker.

Lördag:
Min storasyster Veronica kom hit och toppade håret på mig & petra, TACK!
Det behövdes verkligen. Så nu känns det friskt & skönt igen.
Sen på eftermiddagen tog vi med oss mamma ner till Björnbiten hos Vonsan & åt en
riktigt god mongolisk mat. *mums*
Där man fick lägga upp de man själv ville ha på en tallrik, så stekte dom upp det.
Och man fick äta hur mycket man ville, självklart fick ja bara i mig en tallrik.
Sen efter det åkte ja hem & fixa håret lite snabbt & Petra & jag åkte & lekte av oss i foostudion
med Melissa bakom kameran:

31/3-2o12

Foto: Melissa Sundman
Redigering: Cecilia Sundman "BlackieSixx"
Modeller: Petra Lundh & Cecilia Sundman  

Fler bilder kommer att komma upp inom sin tid, denna snabbredigerade ja bara på pappas dator,
för att ni skulle få ett smakprov från coolingarna ;) Hahaha!
Nämen, riktigt kul var det verkligen!


Söndag/Måndag:
Mamma & pappa åkte iväg tidigt ner till Norrköping igår, och Petra åkte även hemmåt på förmiddagen.
Så fast i Torpshammar blev jag med hus & voffsingar & lillasyster.
Så nu sitter jag här, hundvakt sen igår.
Bloggar och väntar på att de ska bli lite varmare än 16 grader i huset, 
så man vill kliva ur det mysiga täcket.
Sen ska ja städa efter helgens bus och packa min saker & få i ordning på dom som ligger på
10 olika ställen i think.

Till veckan ska ja extrajobba tisdag/onsdag.
Sen mejlade ja tjejen som ja inte träffat ännu igår om & träffa lilla voffsingen Belle,
så ja förhoppningsvis blir hundvakt.
Allt har blivit så knasigt mellan oss, tiden som krockar.
Trots ja typ har tid jämt , hahaha. 
Eller så har nå av oss blivit sjukt o.s.v
Så ja hoppas verkligen vi kan få in nån tid nu i veckan.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback