`´ Promenad `´


Måndag, ny vecka - nya tag.
På denna vecka finns inte mycket på min lista, då ja inte har nått jobb för stunden.
Men sattsar för fullt med träningen iallafall.
Vi åker till Ego nu varannan, och nu när det är fint väder är jag ute & promenaderar minst en timme
dom dagar ja inte tränar på Ego.

Så idag vid 11.1o tog jag med mig Aslan & Laika på en lång promenad. 



Vi gick upp i elljusspåret , och senare ut på vanlig väg & då var ja borta nånstans i Skönsmon.
Gick nästan vilse, haha. Men vände däråt & gick hemmåt & var hemma igen vid 12.2o.
Så vi var ute & gick över en timme & Laika var supertrött som fick bära lite tyngder också.
Så hon har bara sovit mest hela dagen nu.

För övrigt har jag mest tagit det lungt.
Redigerat lite bilder + pillat på en bloggdesign.
Nu på eftermiddagen kom Björn förbi också & jag & älskling gjorde middag tillsammans,
sen åt vi alla 3 glodde på tv.
Nyss kollat Big Brother, och ska nu gå ut med Laika & sen spela en LoL match & sen sova.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback