`´ Välkommen Belle `´


Nu välkomnar vi vår nya familjemedlem Belle:



Hon ligger tyvärr bakom gardinerna just nu, på soff-/elemen kanten.
Då hon blev lite blyg, men vi låter hon ta sig den tid hon behöver så får hon kika fram när hon är redo för det.
Jag har iallafall hälsat på henne en stund, medans Laika fick gå ut .
Så Belle själv fick kika på det nya stället hon hamnat på, så vi satte oss i soffan.
Kelade en stund, hon tog ett varv i soffan & hittade sedan denna "safe spot".

Vem Belle är får ni veta i ett annat inlägg, och hennes story.
Då ni kommer få följa hennes resa här hos mig.
Och vad jourhem som jag nu är innebär.
Och varför jag valt att bli jourhem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback