`´ Stockholm `´


Som dom flesta vet har ja spenderat en vecka i Stockholm med älsklingen. Vi var till hans familj & hälsade på och det slutade med en massa shopping, barnvakt & filmmys med syskonen hans.
Gröna Lund för alla utom mig, då ja var dålig den dagen & tog en lugn ensamdag hemma.
Och Robban skaffade sin första tatuering, ni ska gå bild på den när den är läkt.
Han är inte klar med hela ännu heller, då den är så pass stor & delades upp i två sittningar.

När ja shoppa så var vi ut till Kista en dag, och till Upplands Väsby i Söndags.
Det vart en mindre shopping denna gång , men jag köpte 2 par skor, 3 par leggins, ett par mysbyxor, en hel del underkläder, 3 par earcuffs, och 4-5 tröjjor/linnen m.m.
Tror ja fick med det mesta. Så de vart faktiskt en minishopping där ja för en gångs skull kunde stänga min väska
på hemresan. Haha, så brukar de inte vara annars. Ajuste, köpte 3 par skor, fast sista paret var till min lillasyster för att hon var hundvakt, som hon tyckte mycket om. :)

Kom hem på Onsdag natt till Sundsvall, och på Torsdag spenderade jag HELA dagen åt & tvätta & städa lite.
På Fredag kom mamma & pappa med Bonsai till oss, och lillasyster & hennes hund Keelah stannade ett tag medans mamma & pappa gjorde ärenden.
Sen följde jag & pälsarna med till Torpshammar igen och nu stannar jag här över helgen, tror ja åker hem till
Sundsvall imorgon.
Måste vänja Bonsai att vara där i lägenheten innan jag får jobb, som ja förhoppningsvis snart får.
Ska göra lite samtal på Måndag, så håll tummarna hårt för mej då!

Så helgen nu är lugn, är hundvakt åt Keelah när lillasyster är i stan & spenderar lite tid med killen sin.
Sen är det ju även Selånger, och för er som inte vet var det är så är det en jätte stor marknad i Sundsvall som
tar minst en timme & gå igenom då det är så mycket stånd & saker och även karuseller.
Jag bestämde mig att inte gå i år, eller de gjorde ja ju inte heller förra året.
Det är så extremt mycket folk där, så man kan ju knappt andas. De va bara i tonåren de var kul när man var ute
på kvällen med grabbsen & busade.
Gammal ja känner mig nu, hahaha. Men festa är inget som intresserar mig längre, har hellre en mysig filmkväll henmma med dom närmsta.

Ska sälja min ena kamera också btw, ska lägga upp den på blocket ikväll.. Ska vara ta lite bilder på den & sakerna som följer med. Så är ni intresserad, håll utkik.
Vill inte sälja den då ja tycker mycket om den & när jag uppgraderade mig behöll ja den som en extra "reserv"
kamera. 
Men har insett att ja aldrig tyvärr använder den, så den ligger bara & dammar i min väska & tar onödig plats
och säljer därför den, trots det motar lite. Men bättre ja använder dom pengarna till ett objektiv eller liknande till
min Canon som ja använder idag. Och att nån annan får användning av min andra kamera.
Den är ju i sånt fint skick, och ja köpte den ju förra sommaren bara & eftersom de var min första kamera
som kostade mig 5700kr så har ja vare så nogrann & försiktig med den, så den ser ju knappt ens använd ut. Haha.

Har idag också ändrat min vattenstämpel på bilderna, nu förnyar jag mig:

Gamla Stämpeln:

Nya Stämpeln:
 
Visst vart det mycket bättre? Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback