`´ Träningsvärk `´




Helt körd i axlarna nu, efter 2 dagars tränande på EGO.
Men idag är det vilodag, men imorgon kör vi igen!

Har inte haft nått mer jobb sen i Måndags heller, suck!
Så nu sitter ja & söker på Arbtesförmedlingen fullt, då de börjar bli lite jobbigt & veta
om man kommer få en lön / inte & hur mycket.
Senaste gången var ingen stor, och det är knappt så man lever.
Nästa kommer vara mindre dessutom, tyvärr.
Och som de ser ut denna månad har ja knappt jobbar nått hittils,
och vet bara 2 dagar ännu nästa vecka!
Så nu måste ja leta extra jobb, så ja får in lite mer pengar!
Annars kommer ja ju aldrig kunna fortsätta samla till min planerade fotostudio.

Fyller år gör ja snart också , och har planer till dess..
Men inga ja tar upp ännu , utan de får ni veta sedan min nära & kära!
Och då önskar ja mig pengar, så ja kan köpa en Sweden Rock biljett!
Det är nog allt ja önskar mej i år!
Ja måste verkligen se Mötley Crüe!

För övrigt har veckan vare lugn, spenderat den mycket med pojkvännen ofc,
och Grizzley!
Grizzley var förbi en stund på förmiddagen också, så bjö' han på en Chai Latte & sen gick vi
ut med Alsan & Laika!
De va inge härligt väder idag, yschha va ja frrrrrös! Blåser kallt!

Ska försöka skriva nån låt & spela in i veckan iallafall / göra en cover.
Får se va de blir.
Älskling mick är ju sönder, men har fått låna Smike's, så nu ska vi bara installera Cubase
m.m. eftersom Robban formaterat datorn.
Har verkligen saknat & stå där & fjolla mig framför den skrämmande grejjen (micken).
Och ändå få fram okej resultat, det är så kul!

Bjuder på lite randombider på töntarna också som ja hade på mobilen,
appråpå annat samtalsämne i brist på skrivande om annat:




xoxo


Kommentarer
Postat av: Marriz

Svar på kommentar, tack och mina modeller gör ju allt jobb åt mig :)

2012-02-21 @ 18:29:39
URL: http://marielleberntzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback