`´ Min Mysboll `´


Efter en månad bortrest på semester så är min mysboll hemma:


Har saknat henne SÅ ENORMT MYCKET!
Så vi har legat i sängen & myst & nu ligger hon nere vid mina fötter & sover då hon är trött,
hon hade fått vare ute & sprungit med pernilla (tjejen) som hade det & spark idag,
så det verkar som hon haft den kanonkul där & trivs.
Hon var jätteglad när hon såg mig, och när hon lugnat ner sig & hälsat såg hon värsta ledsen ut.
Så hon måste trivs enormt bra där, och de känns kul.
Så hon får gärna semestra med henne fler gånger :)

För övrigt idag har det mestadels vare lungt, Aslan har vare här..
Och resten av helgen har ja nog mest sovit. Fan vad ja vände på dygnet i mitten/slutet på denna vecka,
var uppe ända tills 7 på morgonen & sen har ja sove bort hela dagarna.
Skitjobbigt har det vare.

Flera försök på att vända tillbaka dygnet också genom att ställa alarm på telefonen,
men då har ja vare så trött så ja slagit av det utan att veta om det?
Men idag har ja vare uppe sen 09.oo i morse, vilade en stund på dagen för var helt slut efter att
lagt mig 07.3o i morse.
Så nu när ja vare seg hela dagen, hoppas ja på att kunna somna i tid.
Har vare seg med bloggning & bilder också, trots ja vare ledig.
Haha, så helt sämst är jag.
Men mitt nyårsfirande var kul...
Jag, Älskling, Micke, Björn & Hanna var här & surrande halva natten, tog oss nått glas,
spelade spel & umgicks. Det var ett riktigt bra nyår.
Och jag fotograferade raketerna lite från mitt fönster, men bilderna har ja inte lagt in på datorn ännu.
Så ska passa på & göra det till veckan.
Just nu håller jag på gå igenom bilder sen nån månad tillbaka som inte kommit upp ännu, bl.a
så la ja in lite hästbilder i förra inlägget, och efter detta kommer lite random bilder jag skrapade ihop idag.

Älskling & ja ska köpa soffa också, hämtar den på Tisdag om allt går som planerat.
Ser verkligen fram emot & kasta våran fula, & få in en ny, snygg, bekväm soffa.
Men den är mycket större, så för att få plats med den måste vi möblera om, 
men det ska bli kul!
Möblera om är riktigt roligt tycker jag!

Björn bor kvar hos ännu, sen nån månad sen tillbaka. Men ser ut som han flyttar ut nu i veckan
då han fått tag på en heöt nyrenoverad lägenhet, 10 min från oss med bil.
Hahaha, så ja har en känsla av att ja kommer förlora min pojkvän & få det ensamt i min lägenhet?
Han lär ju dumpa mig för Björn, hahaha! Fjantarna!

Har missat en del kommentarer också här på bloggen som ja ska ta igen & besvara på,
så ursäkta för mina sena svar.
Men ni ska få dom i början på veckan 

xoxo


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: ja, dom är förjävla snygg! :)

och tack så mycket! :) <3

2012-01-09 @ 06:03:39
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback