`´ Söker Dej Som Kan Rita `´


Söker nu någon person, som är duktig på att rita & vill ha ett litet jobb.
Jag har en rätt stor tatuering jag vill göra, och jag vet vad som ska finnas på den.
Men behöver någon med stadig hand som kan rita upp denna tatuering åt mig,
och självklart med lite egna fantasiser för att få ihop den från dom små idéer jag har.
Har även en bild på en tatuering, i det stuk denna tatuering ska bli, och vart den
även ska sitta på mig.

Skulle vara jättekul om nån snäll själ där ute ville ta på sig detta & iallafall prova.

Blir jag nöjd över resultatet, kan jag även tänka mig & betala en slant.
Eller om nån är villig & snäll & ställa upp ändå,
självklart kommer du få äran av arbetet, och jag kommer tatuera in det på mig själv.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Missy

Kan nog prova :) För hand eller ritplatta isåfall? ^^ Skriv mer om det på fB!

2012-01-15 @ 21:50:32
URL: http://msuphotography.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skulle kunna prova :).

Vad är det för motiv?

2012-01-16 @ 07:52:12
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback