`´ Svettats & Tagit Bort Energi `´


Nu har ja haft årets första pass på EGO, men vart ett lungt pass idag där ja mest kolla runt & 
småtestade olika maskiner o.s.v
Men vi var där från 20.30-22.00 och jag tog i lite bättre mot slutet på löpbandet iallafall.
Och innan det körde ja rätt hårt i en maskin som tränar magen.
Så ja, jag är nöjd över första gången.
På Torsdag kör vi igen, HÅRT!

Ska kolla upp lite Zumba pass också, och sånt.
Aldrig testat det så, och det verkar kul!
Se om nån vill gå det med mej, kanske lill Malin, den söta snuppan.
Ska höra med henne.
Se vad dom mer har & erbjuda, såg dom hade en hel dröös med grejjer & EGO får verkligen
tummen upp av mig, prisvärt var det. Trots att det är dyrt.

Nu sitter ja & andas ut, dricker massa vatten & ska strax sova.
Imorgon blir det en dag med jobb!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Missy

Det får du absolut göra! :D Helt olika, brukar ligga mellan 350-500kr typ :) Dragråttan går på omkring 375:- tror jag ^^

2012-01-18 @ 17:48:25
URL: http://msuphotography.blogg.se/
Postat av: research paper

Training yourself is really great and efficient way to keep fit!

2012-01-24 @ 14:32:34
URL: http://iresearchpapers.com/guarantees.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback