`´ Butik - Kapellet `´


Sitter nu hos storasyster Ylva då hon är på kalas med barnen, och jag har hand om butiken så länge.



En butik ja absolut tycker ni ska besöka om ni inte gjort det, de finns allt från verktyg, svetsar, oljor till djurfoder- och tillbehör.
Ja har köpt allt jag äger till Bonsai ifrån där, och är mycket nöjd med sakerna + maten, och det är bra priser!

Håller på & ska skapa & lägga upp mer informatuion på en sida på facebook, samt bättre bilder :)
Som ja ska hjälpa henne & driva, med senaste nytt & allt.
Ska bara vänta på bättre väder då jag även ska ta bilder utifrån så ni lättare hittar hit. :)

För övrigt längtar jag stort tills ikväll, då min finaste pojkvän kommer över & hälsar på,
ända till Söndag.
Vi träffas ju knappt någonting nu i sommar, då jag aldrig är i stan & han jobbar hela tiden.

Men vi får ta igen det sedan med nån semester i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback