`´ To Do List `´


Idag har jag verkligen fått gjort en sån där "To Do List" för att verkligen få fart på allt jag ligger efter med
just nu, så jag fpr stryka saker eftersom.
Först på listan står:
- Sortera & redigera Bröllopsbilder & sen bränna ut dom på skiva.
Då jag ska vara klar med det ikväll/inatt, tänkte lämna över dom imorgon:



Så önska mig lycka till dom närmsta timmarna ;) Det kommer ju ta en stund.
Har valt att bara redigera några av mina favoriter, så alla 341 bilderna ska inte redigeras, utan bara runt 50 av dom. Resten får dom orgianl.
Till en början var det över 800 bilder, men över hälften åkte bort då dom var suddiga o.s.v
Speciellt massa bilder inifrån , i lokalen då jag hade jobbigt med ljuset & vart inte alls nöjd med bilderna där.
Men många utomhus & vigselbilder måste ja säga att ja själv blev nöjd över :')

Gud vad mycket bilder man jämt får rata efter en fotosession, helt sjukt.
Tur att jag är en person dom som hellre tar för många bilder än för få, så jag har många & välja på . :')

Så fort dom är redigerade så bjussar ja sjävklart på några här på bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback