`´ Två veckor `´


Nu är det nästan 2 veckor sen jag bloggade igen, men efter allt så har det blivit att
bloggen fått legat & dammat på hyllan.
Det märks rejält nu också på min statistik, så förlåt kära läsare ♥
Det ska bli en förbättring, men för en gång skull sätter jag ingen tid som "imorgon"
och lovar nått, för nu har jag lurat er allt för många gånger ;)
Så vi får se när nästa inlägg kommer upp nästa gång helt enkelt.

Ni får följa mig på Bloglovin' helt enkelt, vilket jag har! - Fast har ännu inte satt in en knapp här på bloggen.
Men det ska också fixas framöver.
Ska även sätta in en Drop Down meny med alla kategorier, så det är lättare att komma åt dom.

Sommar nu , och det är näästan så det är härligt.. Iallafall några dagar , för solen har vare jävulskt snål.
Är forttfarande hemma hos mamma & pappa & vare det runt 2 månader nu, då jag var så less på att vara
hemma i lägenheten.
Får se hur länge jag blir kvar här också.
Vet inte om jag berätta för er läsare att jag ska börja studera i augusti, var på möte om det med studievägledare
och är nu inskriven på olika grundläggande ämnen som jag inte slutfört & måste läsa.
Men jag har fått ångest, så jag får se nu om det blir av eller inte, jag får ta en funderare.
 
Kommit in i en period där i mitt liv, där jag tänker & funderar mycket & inte riktigt vet vad jag vill i livet.
Det är extremt jobbigt. Ville fortsätta plugga & nu när jag tagit tag i det, känns det så otroligt fel.
Då jag inte ens vet vad jag ska inrikta på på? Vad vill jag hålla på med? Vad vill jag jobba med?
Nej jag blir så satans jävla less på mig själv.
Just nu är jag tillfälligt inskriven på "Barn och Fritid" , men när ja läst klart grunden då & ska börja rikta in
mig på det ja vill hålla på med , också vet ja inte? Då sitter jag där, tar en sak hastigt för jag måste välja nått
och sen är jag inte intresserad nog att ens läsa det & lessnar, det är ju helt fel?
Vill inte hamna i den situationen igen , efter alla olika linjer jag provat på & hoppat av.
Vill inte hoppa av igen, jag vill slutföra nått och för att kunna göra det måste ja först veta vad jag vill göra som
kan hjälpa mig och driva mig frammåt och slutföra det och nå mitt mål.

Nog om deppigt snack, vad har hänt det senaste?
Fredag den 29 Juni kom Petra & Christian upp på kvällen & hälsade på, även Björn.
Extremt roligt & träffa dom, önska ja kunde vara med Petra oftare, då hon är min absolut finaste & bästa vän.
Jag ska bli gudmor, har jag berättat det? Hur lycklig jag är för det?
Troligtvis åt en söt liten flicka, värdldens finaste kommer det bli då Petra är den stolta mamman.
Hon, om det nu är en hon då sånt inte är 100% är beräknad den 5 December.
Om det nu blir en han , är jag lika glad ändå. Men så länge skriver jag hon, då det troligtvis är så ;)
Ja, iallafall.. Vi hade det trevligt & umgicks halva natten.
Sen la vi oss nån gång dör vid 02.oo tiden & klev upp sen igen vid 07.3o på Lördagen.

Där på Lördag morgonen åkte vi upp till Mittpunkten i Sverige för att Christian skulle se det.
Och det hade ju vart mer spännande om det inte vart så jävla dimmigt, så man såg ju ingenting där uppe.
Lite surt faktiskt. Åkte sen till Sara & hälsade på henne & hennes son Mille.
Grymt va fin han blivit, och grymt va kul det var & träffa Sara igen.
Vi vart inte där så länge tyvärr utan ja var tvungen & åka hem & gå igenom mina kameror & fixa oss då Petras syster Linda skulle gifta sig & jag skulle vara fotograf.
Det var extremt kul, och fick till en hel del bilder som jag är nöjd över.
Men inte haft tiden & gå igenom & rensa bland dom ännu.
Dom ska få en skiva med bilderna så fort jag fått i ordning på dom, samt att bilder kommer självklart
läggas upp här på bloggen.
Mitt på dagen över Söndagen åkte dom hem, och sen har det bara vare lungt igen.



Annars under veckorna så har ja vare mycket hos Ylva och umgåtts med henne & barnen och
hjälpt till i Butiken m.m.
Det är så skönt & vara där & låta dagarna få gå, iställetför & sitta hemma & bara dö ut.
Tyvärr denna helg skulle ja väll bli sjuk, fick feber under Lördagen, och igår kände jag mig riktigt
hängig & började även få ont i ryggen.
Idag är jag hemma, sove ut eftersom jag sov så himla lite inatt.
Skulle velat tage en tripp till Sundsvall också & bl.a köpt nån Jacka/skor m.m.
Tage nån fika med en vän och så, men känner mig inte så kry än idag trots min sovmorgon &
ser inte heller ut som jag har nån hundvakt, *suck*.

Bilden ovan är från Bröllopet också, hann inte ta nån bättre på mig själv. Men kunde ju iallafall
bjuda på en bild!
Men nu har jag ny färg, och ny frisyr ;) Så man ser vettig ut igen, håret var så tråkigt där på bilden!

Nu ska ja sätta mig ner & redigera lite bröllopsbilder som jag påbörja för ett tag sen,
så ja sedan äntligen får gå igenom dom nya bröllopsbilderna! ♥

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback