`´ Modifiering I Bloggdesign - Micha Inerud `´


För några dagar sedan ändrade jag om i en färdig design åt en tjej, då ja fick lite att göra så tog jag på mig det jobbet.
Ni hittar hennes resultat här på BLOGGEN!



» Skapade & Satte in en animerad header.
» Ändrade Bakgrundsfärg.
» Skapade ny visningsbild, som även är en bloglovin' knapp.
» La till ett kollage i menyn som är länkat till information om hästarna.
» La till en rss ikon.


Resultat:


Måste säga själv att ja vart riktigt nöjd :)
Eller vad tycker ni?

Det är alltså inte jag som byggt grunden för denna design, har bara ändrat om den lite efter önskemål.




Kommentarer
Postat av: Stina Jonsson

Svar: Åh tack för alla fina kommentarer på bloggen!!

Din blogg va riktigt fin :) Gillar din bloggdesign. Finns det någon möjlighet att man kan få kodmallarna och stilmallen? Tänker verkligen inte göra en likadan design, tänkte bara ta lite koder och så ;)



Kram, Stina Jonsson

Svar: Åh, men tack ♥ Va gla' ja blir :')Tyvärr ger jag inte bort dom koderna, och hoppas du har förståelse för det.
Men är jättegla' över att höra att du gillar designen.

Kram, Cissy "BlackieSixx"

2012-06-16 @ 10:51:42
URL: http://sstinajonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad duktig du är!

Svar: Åhh, man tackar & bockar ♥Det glädjer & värmer verkligen att höra :')

2012-06-16 @ 11:01:29
URL: http://emmawallgren.se
Postat av: Teresa

Säljer du blogg designer? :)

Svar: För tillfälligt gör jag inte det, då tiden inte finns. Men kommer längre fram att börja göra det. ♥

2012-06-20 @ 06:04:15
URL: http://northernhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback