`´ Ny Kategori - Bröllop `´


Imorgon kommer det upp en ny kategori = Foto - Bröllop och nya bilder på det :')
Eftersom ja inte lagt upp bilderna från min absolut första bröllop jag vare på, och absolut första fotograferingen.
Det var ju ett tag sen, den 15 Oktober, 2o11.
Så kanske på tiden, haha. Men alla har nog lärt sig att jag är sent ute nu med mina bilder.
Men suttit i 2 dagar nu och rensat + kastat i ordning bilder & redigerat dom jag ska ha kvar så jag sedan_
kan bränna ut dom på mitt skivalbum & tömma min kamera inför helgen, för då sker ännu en bröllopsfotografering!
*Spännande*



Så ni andra därute, eftersom jag har ny kamera.
Har ni tips på inställningar / annat att tänka på inför en fotografering på Bröllop?
Bra att veta?

Kommer fota med min Canon eos 500D!
Så ge gärna tips på den kameran också, då ja inte lärt & känna den ännu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback